U bent hier:

ledenbijeenkomst

Datumdonderdag 1 oktober 2020

Datum: Donderdag 1 oktober 2020

Locatie: Herveld en Landerij de Park te Andelst (Elst)

Tijd: Startmomenten 16.00 uur of later als je pas later kunt

Het is nog corona tijd dus we zullen de nodige voorzorgmaatregelen moeten treffen. Een daarvan is het aantal bezoekers. Dat is gemaximaliseerd op 30 of 60. De presentaties kunnen maar door 30 mensen worden bijgewoond. Bezoek park en maaltijd zou kunnen door de groep te splitsen. Dan zouden tot 19.30 ca 60 mensen kunnen komen. Detail invulling programma maken we bekend na de aanmelding.

Globaal programma (er komt nog een verdere uitwerking):

16.00 uur             : bezoek walnoten perceel van Veen te Herveld

Ca 17.30               : bezoek park Landerij met oa walnotenlaan, voedselbos en boomgaarden

Ca 18.30               : maaltijd (buffet)

Ca 19.30               : diverse presentaties

21.00                     : netwerken en drankje

Graag horen we of u komt. In principe een persoon per “lidmaatschap”. Worden er twee aangemeld dan komt de tweede op de reserve lijst. Dus graag een mail: ja ik kom. GRAAG reactie voor 18 september!!

Ook horen we graag of u iets wilt presenteren die avond. Nieuw product? Leuk project? Bijzondere ervaringen, etc. Laat het weten.

En heeft u speciale dieet wensen dan horen we dat ook graag.

Corona:

Er gelden de corona regels, dus heeft u klachten. NIET KOMEN. Hou afstand of draag ook mondkapje als u dat graag wilt.